Made in RO: 100 de ani de branding românesc la București

AWE. Adaptive Work Environment ne propune o incursiune ilustrată în istoria intimă mai puțin obișnuită a societății noastre, prin reclame sau "sufletul comerţului", cum mai sunt denumite, care vorbesc despre mărcile naționale emblematice, de cele mai puțin cunoscute, dar și de cele care au dispărut în negura timpului sau fragmente pline de picanterii din mentalul colectiv al vremurilor.
World Experience Festival, AWE. Adaptive Work Environment, Reclame Vechi Românești 1840 - 1995, lansează proiectul-manifest Made in RO: 100 de ani de branding românesc la București, în spațiul AWE. Adaptive Work Environment, Str. Actor Ion Brezoianu nr.23 -25, sector 1, de la parterul Palatului Universul.
Expoziția va putea fi vizitată în perioada 22-28 octombrie, în intervalul orar 14.00-21.00.
• Activități principale ale proiectului:
1. EXPOZIȚIA de artă publicitară românească, curatoriată din colecția privată impresionantă a lui Florian Ciobanu / Reclame Vechi Românești, cu obiecte originale și autentice de memorabilia, ambalaje, afișe, periodice și decupaje de presă, propagandă, broșuri, machete, unele prezentate în premieră în țară.
Vom călători cu ea în trei orașe: București, Cluj-Napoca și Timișoara.
2. CONFERINȚE: publicitari, specialiști în comunicare din companii, mediul academic, jurnaliști etc. vor discuta despre transformările radicale prin care au trecut industriile creative și brandurile de la începutul secolului până în prezent și cum acestea reflectă cultura și economia țării.
3. ATELIERE CREATIVE: AntiManual de publicitate românească, atelier de branding și grafică publicitară destinat tinerilor, ne dorim să devină un incubator de idei și practici care va arăta ideile lor despre modalitățile prin care se pot reinventa anumite branduri românești. "
Proiect inițiat și organizat de: Asociația Escu.
Co-finanțat de: Ministerul Culturii și Identității Naționale
Curator și colecționar principal: Florian Ciobanu, colecția privată Reclame Vechi Românești 1840 - 1995.